Saturday, February 19, 2011

PILIHANRAYA KAMPUS


Pilihanraya Kampus dah bermula...bagi fresshie yang macam aku nie, memang terkejut la tgk suasana yang sedang berlaku ni. Gambar2 orang bergantungan di sepanjang jalan. makin lama, makin banyak. Adoyai~~ 1st time aku nampak benda2 tergantung2 kat laluan koridor ke kafe, aku ter'stop' 2 saat, MySpace ...tergamam, ingat pehal tah gantung2 nie...rupe2nye pilihanraya sudah mula..hohoho~~ **tapi senior aku kate, dulu LAGI banyak~~!! =.=''~~serabutnyer~~

Macam2 gaya dan manifesto dah aku tengok...penuh sume tempat ngan gambar2 calon2 yang bertanding..pening aku tengok...pening~~Cume nak tanye sikit boleh???? Adakah manifesto2 yang ditulis yang pada aku umpama janji tu, mampu untuk dilaksanakan???? Sebab, aku ade la terbaca manifesto2 yang tertulis tu, macam tak masuk akal pun ada. Ade setengah tu, memang dah terlaksana, ade setengah tu kalau difikir balik, terang2 tau benda tu memang x boleh jadi...aish~~tah la... jangan lah UMPAMA MENANAM TEBU DI TEPI BIBIR je sebab apa yang dijanji, pasti akan dituntut.... Walau tak dituntut dunia, Akhirat nanti ditanya~~!! MySpace

Maka, kalau nak jadi PENERAJU 'KERAJAAN', jadilah peneraju kerajaan yang berwibawa dan bertanggungjawab. Bukan sekadar nama sahaja....Sekiranya dipilih, jalankanlah tanggungjawab yang tergalas dengan berhemah...

Tidak lupa juga kepada yang memilih. Pilihlah yang terbaik. Jangan sebab 'KEKACAKAN' atau 'KEHENSEMAN' yang x berape nak hensem tu~~ MySpace Pilihlah yang LEBIH BIJAK~~ Gunakan HAk Pengguna yang ada..hahah!!!**tiba2 jer...xmasuk akal pun...

p/s: mungkin sekadar berbicara atas angin, tapi itulah pendapat SI PEMERHATI~~MySpace



~ Undilah Pilihan yang Bijak~

No comments:

Post a Comment