Saturday, February 19, 2011

HATI dan PERASAAN

"Aku insan yang lemah,
Yang mudah terluka,
......................"

Haish~~!!Geli la plak...Its not talking about love..its all about feeling....
Sometimes i'm feeling like wanna be someone that does't have any feeling,

So kalau aku terasa:

SEDIH, aku takkan MENANGIS
BENGANG, aku takkan MARAH

Tapi kalau aku rase:

GEMBIRA, aku tetap akan KETAWA

Macam sengal je kan???Manalah ade orang macam tu, NO HEART FEELING....hahahah~~!!!
kalau xde perasaan, hilanglah nikmat hidup...betul x??? Tapi x best jugak kadang2 bila kita mudah terasa, kejap2 nak nangis...kejap2 nak marah..emotional sangat..**aku la tu...MySpace..ngaku awal2..hahah~~!!**


Maka aku kenalah jadi seorang yang tabah dan pandai mengawal diri, tidak lupa juga emosi. Kan SABAR itu separuh daripada IMAN. InsyaAllah..... Jadi sebagai ayat pembakar semangat sendiri.....


GO!GO!SHASHA!!~~!!
MySpace
YOU CAN DO IT!!~~!!
MySpace
YEAH~~!! YEAH~~!!



p/s:*gelabah je aku ni....MySpace Blog aku....ske ar MySpace...hahah!!**MySpace


No comments:

Post a Comment