Saturday, February 19, 2011

OK, ITS MY BAD...SORRY

Hari ni, aku tersentak sikit bila terbaca sesuatu. Hati aku pun cakap "directnye....=(" . Tapi tak pe lah, aku tak kisah. Mungkin kebanyakan punca jadinya perkara tu datang dari aku. Biarlah aku ambil dan jadikan pengajaran...MySpace....cume satu je aku nak katakan:



Kami tak pernah ketepikan awak,
Kita semua satu keluarga,
Kemesraan yang awak minta memang kita semua nak wujudkan kerana dalam setiap hubungan kekeluargaan yang wujud, kita perlukan toleransi,
Mungkin saya emosi, lalu saya berubah, sebab pada saya, awak akan memahami,
Tapi saya silap, tak semua yang saya fikir adalah perkara yang sama dengan apa yang saya hadapi,
Baiklah, kesalahan saya. Saya takkan cakap ape-ape lagi......
Tapi adakah saya yang berubah atau awak yang dah terlalu jauh berubah??
Pinta saya, marilah kita muhasabah diri, perhati apa yang terjadi dan perbaiki kelemahan diri, Saya tak salahkan siapa-siapa, anggaplah itu salah saya.



Mungkin betul kata seseorang, berdiam adalah lebih baik dari bersuara. Jadi lebih baik diri ini diam kerana itu lebih membawa kebaikan. Akhir kata, MAAFKAN SAYA....... MySpace


MySpace



Ok.. Dah2...lepas ni kita kira 0-0 ye...xseronok la macam ni...k..
MySpace ~~ MySpace ~~ MySpace

No comments:

Post a Comment