Sunday, August 21, 2011

refreshing moment ever! - part 1-

while i was reading some fan-fic..some of the story really remind me about my previous moment with my beloved friend...

sure after that i smile on my own like crazy freak!....hahah!

One of the best moment ever is the moment with my classmate - high school to make it specific...

-1- [Am! kau igt tak waktu yang kita, budak perempuan *aku, kau, syira, amni, tia, ayun, shida* pernah cerita something kat Taufiq, pastu boleh plak dia bagi tau Mama June. Bila Mama June tanya dia sapa yang cakap, Taufiq cakap budak perempuan ynag bagi tau dia. Masa tu semua budak perempuan bengang ngan dia, xleh simpan rahsia tul mamat tu...lepas tu bila dia minta back-up, budak perempuan sume pakat2 buat bodo....kelakar sgt masa tu..]

-2- [Ayol n Taufiq..korang ingat tak aku pernah bagi silent treatment kat korang. Best dowh aku dapat sakat korang korang. Tah ape Taufiq cakap, dia buat aku terasa pastu aku bagi silent treatment kat dia, 2 hari kot. pastu Ayol plak, yang tu aku saje je sebab dia sakat aku. TApi sumpah seronok tgk korang kena sakat ngan aku...hahah!..*hehehhe! jangan marah tau! wink2! sweet moment tuh!hahah!]

-3- [Ida n Huda, korang iangt tak korang pernah try pujuk aku masa aku merajuk gila dengan crush aku? siap panggil dua2 suruh slow-talk lagi. Ingat tak? alaaaa...masa sebelum kem ibadah yang gila kentang tu? sure la korang igt. bila kau fikir bali, kesian gila kat korang sebab kena tahan peragai bodoh aku masa tu...stupid gila akukan masa tu, siap menagis lagi...ahhaha! memang macam budak sekolah jatuh cinta!*tapi thanks sangat2 kat korang ...sebab setia layan kerenah aku yang macam sengal tu..kih! kih! kih!...FYI sejarah2 tu yang mengajar aku...DONT FALL IN LOVE SO EASY!..HAHAH! terima kasih sebab sabar dengan aku]

-4- [Ni yang paling tak boleh blah....CRUSH!...bukan crash yang langgar tu....its first love crush....whether its really my first love or was it really love, i'm not really sure about it...sumpah! aku pun tak berapa pasti apa yang aku rasa tapi rasa tu memang buat aku melayang2 kat udara...haha! **cheesy gilakan?! aku pun terkejut aku ada part cheesy ni dalam diri haku! heheh***...tapi... the worst thing ever is, my crush adalah orang yang aku anggap dah macam best friend, sangat2 best friend dan disebabkan kebodohan aku yang kurang penyabar dan tak berfikir dengan jelas, aku putuskan persahabatan kitaorang, and i loss him only just because of my stupid feeling and my crazy heart...damn!.....dan sejak tu jugak, aku ajar diri aku supaya jagn rasa apa2 kat kawan2 aku selain dari sayang sahabat, sebab aku tak nak hilang kawan lagi...i was realy really stupid, was't i? haha!
*awak, walaupun saya tau yang awak takkan baca post saya ni, tapi terima kasih sangat2 dekat awak sebab bagi saya alami keseronokan tu, dan thanks juga sebab reply rasa tu even-though in was very very very indirectly way dan saya minta maaf kat awak sebab.....sebab...dengan secara TIDAK MATANGnya dan dengan BODOHnya putuskan friendship kita sebab marah! i really cant think straight that time...memang serabut gila...saya memang bodoh sangat ....but the damage has already been done...and i'm really truly sorry! saya nak minta maaf dengan awak, nak kita kawan macam dulu, gelak2, sakat2, tapi saya tak mampu, i don't have any gut to face you...anggap je yang saya penakut, tak berani nak hadapi sakit berdepan dengan awak, takut bila saya tengok awak...rasa sakit tu datang balik....saya tak tau sampai bila..tapi sejujurnya..saya rindukan persahabatn kita yang dulu...sangat2! ]

last but not least, tak lupa jugak kat kawan2 kawan aku yang lain....waktu sekolah teknik dulu memng superb ah! korang memang gempak! aku rindu gila2 kat korang.....rindu nak ronda2 keliling sekolah, merayau tak tentu pasal kat bilik guru*sesuke je buat macam rumah sendiri, rindu cikgu2...semua2 la...yang aku tak sebut, korang jangan kecik hati pula. terlalu banyak sangat memory kita semua samapai aku tak boleh nak taip dah...kejang jari aku..hahah!


cuma satu je yang aku nak korang tau,
AKU RINDU GILA2 KAT KORANG! SANGAT2!

~0_0~



lagu ni aku dedicate untuk korang tau! sila nyanyi dengan penuh perasaan! wink2!

di sisni jua memori tercipta
walau seketika terjalin kasih kita
mungkin disini kitakan terpisah
kenangan bersama tida ku lupa

MISS YOU GUYS A LOT!
XOXO! ~ SHASHA

No comments:

Post a Comment