Monday, March 7, 2011

saya ni pelik lah~~!!!

haaa....entri ini telah ditulis kerana aku saje je nak tulis....wahahaha~~!!!.. Terima Kasih kepada "awak ni pelik lah!!!" kerana sudi mendengar luahan perasaan saya, hahah~~!!! Saya Sayang Anda lah!!!! xoxo~~!!!




SAYA SAYANG:

1. FAMILY SAYA TERMASUK AYAHANDA, BONDA, DINDA2 KU, NENDA, ATUKANDA, SEPUPUSEPAPATANDA...xde kekanda, sebab saya lah kekanda tue...sulung la katakan...

2. DIRI SAYA....mestilah..sebab saya COMEL GILER..(,'')...orang yang cakap, saya tak menafikan....huuu.....(,'')~~

3. KAWAN SAYA....awak yang bertudung tu, yang bawak moto tu, yang bawak kreta tu jugak, ha!! awak jugak yang suka buat saya gelak, jugak awak my lovely bunny dan tidak ketinggalan awak yang suke bagi nasihat kat saye~~!!!

4. FB, BLOGSPOT n TWITTER SAYA....awak menjadi tempat saya membebel, melalut, mengamuk dah melontarkan emosi jiwa kacau saya dalam bentuk kata-kata...terima kasih kerana sudi mendengar tanpa reaksi dan tindak balas....BAGUS~!!anda memang pendengar yang baik...

5 HARTA BENDA SAYA.....mati la aku kaulau rosak sume ni....ape nak dijawab pada raja dan permaisuri, saya ni tengku puteri yang belum beremas dan berperak lagi. ade gangsa jer...tak mampu nak membayar...hahaha~~!!!






TU SAJA..IKHLAS DARI SAYA..(SSS)


No comments:

Post a Comment