Tuesday, March 8, 2011

Cerita Paling Pelik Pernah Aku Baca


  • Sepanjang karier aku iaitu menjadi seorang pembaca novel yang tak berapa nak terkemuka, novel "Cinta 3 Suku" nie lah yang aku rasa novel paling pelik pernah aku baca.

  • Kenapa? Sebab selalunya kalau novel cintan cintun nie, konflik die nak melambak jer. Dramatis n Tragis la kira. Sampai boleh meleleh air mata kawan aku kalau baca cite die. Tapi novel ni tak camtu. Simple je jalan cerita die. Konflik pun satu jer. "Julia culik Iman", tu je la.

  • Part depan aku bantai gelak sampai part die kawin. Part lepas die kawin, pun aku bantai gelak jugak, ade la sikit romantiks2. Pastu Part 'Tragis' die, Julia fitnah, pastu culik Iman, pastu Arie selamatkan Iman, dah tu je. Ending, Happy Ending...standard ar....tu jer.....The Simplest Novel Ever~~!!!!...

  • Tapi pada aku novel ni memang best giler sebab ke-simple-an die tu, tak tragis2, nangis2, touching2 tahap melampau....Takde sume tu...simple dan memang seronok untuk dibaca especially untuk melepaskan tension....

Credit to Herna Diana~~!!!=)~~





p/s: Tapi pilihan hati aku tetap~~!!!



NOVEL THRILLER RAMLEE AWANG MURSHID








~Dan aku tetap setia dengan NOVEL KELUARAN ALAF 21~

Kerana Anda Memang Terbaek lah~~!!!

~!!woot2!!~

No comments:

Post a Comment