Sunday, March 6, 2011

Among us...





Aku pun tak tau nape tajuk entri ni camtu...tah la...Bior le, penat nak fikir suda. Hermm... 'Among us'...ade ramai jenis orang dalam kalangan manusia di muka bumi ini. Maka berbagai perangailah yang dapat kita lihat. Yang macam tu, yang macam ni, yang gitu gamaknya, yang gini pulok gayanya....Alahai~~~macam-macam ada...

Jadi selaku manusia yang juga mempuyai perangai tersendiri, aku kena lah bersabar. Kalau semua manusia perangai sama jer, bosan pulakkan.... Tapi penat jugakkan sebenarnya nak melayan perangai mnusia ni...Penat lagi nak jaga hati manusia....Tapi nak buat macam mane, sayang kawan punya pasal, layan je lah....Jadi aku kenalah jadi gurl yang TOUGH~~!!!..bak kata seorg senior aku yang tersayang.....Tapi lumrahnya aku tetap perempuan, keras macam mana pun, kalau nak tumpah, tumpah jugak air mata tu....

Oklah, penatlah. Tak larat nak taip banyak-banyak. Nantilah aku taip lagi...




p/s: zen me ban..what to do???..hheerrmmm....

No comments:

Post a Comment